03 April 2011

gud bye nong :(




huhu. sedih weh! aku dah tak guna blog ne lagi. bab aku ada blog lain dah. nong baru! haha~
sapa suruh seowt2. ada kah patut blog post dah jadi dua. huh! finning saya. padan muka kena tukar:P. hahaha. ok lah. tak tahu mau cakap apa lagi. macam sedih bah. maka!!! haha.
ok beb.





ni link baru aku (yaya's xenonxenophobia ordinary bloggie) suggested by datin myumie. sangat simple. hehe.
dun forget to follow ok dear ! :D
tanxx bab korang sudi follow blog ku yang ugly tuu. hehe
ppyee !

No comments:

Post a Comment

03 April 2011

gud bye nong :(




huhu. sedih weh! aku dah tak guna blog ne lagi. bab aku ada blog lain dah. nong baru! haha~
sapa suruh seowt2. ada kah patut blog post dah jadi dua. huh! finning saya. padan muka kena tukar:P. hahaha. ok lah. tak tahu mau cakap apa lagi. macam sedih bah. maka!!! haha.
ok beb.





ni link baru aku (yaya's xenonxenophobia ordinary bloggie) suggested by datin myumie. sangat simple. hehe.
dun forget to follow ok dear ! :D
tanxx bab korang sudi follow blog ku yang ugly tuu. hehe
ppyee !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin